24 верасня ⠀ Едзем на балота Ельня і экалагічны фэст "Журавы і журавіны"! ⠀ Дзе мы: ⠀ ✔️возьмем ўдзел у свяце, зладжаным мясцовымі энтузіястамі; ✔️паназіраем за тым, як адлятаюць у вырай прыгажэнныя птушкі (калі пашанцуе); ✔️пакаштуем смачныя і спелыя ягады; ✔️пройдземся па балоце Мох з правадніком - мясцовай рэйнджаршай Касяй; ✔️падыхаем свежым паветрам і шмат чаго іншага. ⠀ У кошт уваходзіць: ▪️трансфер; ▪️экскурсія па балоце з правадніком; ▪️абед і інш. ⠀ 24 верасня 7:40 - 21:00 Кошт: 100 р. VIP 95 р.
КОШТ
Кошт: 100 руб. (пры браніраванні да 17 верасня). 105 р. (пры браніраванні пасля 17 верасня). 95 р. удзельнікі са статусам VIP.
трансфер;
1
абед;
2
экскурсія па балоце з правадніком;
3
Расклад
Субота, 24 чэрвеня
7:40
7:40
Выезд з Мінску
Месца збору: ст. м. Якуба Коласа
11:30
11:30
Міёры
Прыезд у Міёры. Удзел у свяце "Журавы і Журавіны"
Агляд касцёла звонку.
14:00
14:00
Абед
15:00
15:00
Выезд на балота Мох
Спатрэбяцца гумовікі!
19:00
19:00
Прыблізны час выезду ў Мінск
23:00
23:00
Вяртанне ў Мінск.
20:30
20:30
Прыблізны час вяртання ў Мінск
Агульная працягласць маршрута 620 км
Месца сустрэчы
Галоўны ўваход пл. Я.Коласа
Час
Адпраўленне з Мінска — 7:40 Прыблізнае вяртанне ў Мінск — 23:00
Кошт
100 р. 95 р. (VIP)
Экскурсійная група
Да 20 чалавек
Водгукі
Дома) Дзякуй яшчэ раз за ўсё. Прагучыць патасна, але ж ты адкрываеш для людзей Беларусь і беларусаў – а то вартая справа🌝
Павел Хлюст
З адказнасьцю заяўляю: Нягледзячы на пранізвальны вецер і халоднае надвор'е, ўчора была самая шыкоўная, душэўная і атмасфэрная вандроўка, калі не ўсяго майго жыцьця, то хаця б з апошнія год тысячу 😘
Сяржук Чайка
Ещё раз хочу всех поблагодарить за эту ламповую поездку (в первую очередь Алесю, конечно же). the best ever, однозначно) ❤️ вчерашний день прожит не зря! 😁
Pavel
Полностью поддерживаю вышесказанное! Наверное, это была лучшая поездка в моей жизни, когда домой заходила аж загрустила, что всё закончилось( Однако останутся крутейшие воспоминания, а впечатлений на год вперёд! Огромное спасибо всем за шикарно проведённое время, и отдельное спасибо Алесе с Настей за организацию! ♥️♥️♥️